XPert Light - On Demand Dossier- en Relatiebeheer


DOSSIERS BEKIJKEN

Dit scherm toont alle open dossiers met het nieuwste dossier bovenaan. Met behulp van het zoekfilter kan zeer gericht worden gezocht en gefilterd op bijvoordeeld dossiercode, behandelend expert, open of gesloten dossiers, etc. Via de knop "Mijn Dossiers" kan de expert zijn eigen dossiers zien. De knop "Prioriteit Dossiers" toont dossiers waarvan de rappeltermijn is verstreken. Met een enkele klik open je het dossier met zeer gedetailleerde informatie, documenten, e-mails en tijdregistratie.


RELATIES BEKIJKEN

Dit scherm opent een overzicht met de meest recent gewijzigde relaties bovenaan. Met behulp van het zoekfilter kan zeer gericht worden gezocht op trefwoord en gefilterd via tags. Via de knop "Opgeslagen selecties" kan je snel eerder gemaakte selecties oproepen. Met een enkele klik open je de relatiekaart met alle details inclusief notities en eventueel een herinnering. Op een selectie van aangevinkte relaties kan je direct acties toepassen zoals gepersonaliseerde e-mails versturen en exporteren naar Excel.


NIEUW DOSSIER

Via dit scherm wordt in twee stappen een nieuw dossier toegevoegd volgens de conventies van de betreffende organisatie. In het eerste scherm betreft dit de ingave van een dossiernaam, een unieke dossiercode, het uurtarief en de selectie van de behandelend expert en opdrachtgever. Daarna volgt een scherm voor de verdere details verdeeld over een uitgebreid tekstgebied en 10 vrij definieerbare tekstvelden die ook relevant zijn in het zoekscherm en in het dossierblad in pdf-formaat.


NIEUWE RELATIE

Dit scherm stelt het secretariaat en eventueel de experts in staat om nieuwe relaties toe te voegen. Verplichte waarden zijn de naam van de organisatie, de achternaam van de contactpersoon en de te selecteren zoekcode ofwel tag. In het geval van een nieuwe contactpersoon bij een bestaande organisatie, selecteer je een bestaande tag en anders wordt automatisch een nieuwe tag voorgesteld. Een relatie kan eventueel toegang krijgen tot eigen dossiers via het klantportaal.